Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de taaltrainingen? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Wie weet staat jouw vraag ertussen. Anders kun je altijd contact met ons opnemen.

In de beschrijving van de training staat omschreven voor wie de training bedoeld is. Twijfel je nog? Neem dan gerust contact door te mailen naar training@onzetaal.nl of via het contactformulier.

Voeg de training toe aan je winkelmand en ga door naar afrekenen. Vul bij ‘Stap 1’ onder je naam je lidnummer in en bij ‘Stap 2’ de kortingscode voor leden. Klik op ‘Kortingscode toepassen’. De 20% ledenkorting wordt dan automatisch verrekend met de prijs.

Zowel je lidnummer als de kortingscode is te vinden in de maandelijkse ledennieuwsbrief. Krijg je de nieuwsbrief niet? Neem dan contact op met de ledenservice via info@onzetaal.nl.

Als je een training gekocht hebt, kun je direct beginnen. Of je volgt de training op een later moment, als dat je beter uitkomt.

Ga naar het trainingsaanbod, klik op de training die je wilt volgen en vervolgens op ‘Koop nu’ om de training af te rekenen. Maak een account aan (of log in) en je kunt meteen aan de slag.

Je houdt één heel jaar toegang tot een training vanaf het moment van aanschaf. Je kunt dus ook na afronding van de training gerust nog eens terugkomen om een filmpje terug te kijken of opnieuw wat oefeningen te maken.

Voor gratis trainingen geldt zelfs dat je na je inschrijving oneindig toegang houdt.

Inhoudelijke vragen kun je direct aan de trainer zelf stellen. Op de overzichtspagina van de training zie je de naam van de trainer en daarnaast knopjes om een bericht of e-mail naar diegene te sturen.

Voor algemene vragen kun je ook mailen naar training@onzetaal.nl. We komen zo snel mogelijk bij je terug met het antwoord.

Heb je een taalvraag die losstaat van de training? Kijk dan bij het taalloket van Onze Taal.

Klik op je naam rechts bovenin. Klik vervolgens op het tabje ‘Instellingen’. Hier kun je je wachtwoord veranderen.

Alle video’s die op onze site staan, zijn opgenomen in hoge kwaliteit. Kijk eerst of je internetverbinding goed is. Controleer dan even bij de videospeler of die op de hoogste kwaliteit staat. Zie je nergens de optie om van kwaliteit te wisselen? Dan kan dat aan je browser liggen. Sommige browsers (zoals Safari) blokkeren deze mogelijkheid. Ons advies is daarom om de video’s via Chrome of Firefox te bekijken.

© 2024 Onze Taal - Powered by Maatos